Skip to content

Home office

Možnost občasné práce z domova je dnes již u většiny firem samozřejmostí a Češi si ji začali všímat – „H.O“ si občas vezme již přes polovinu z nás. Lidé mají však jednu nepěknou vlastnost – prokrastinaci. Ta se při pracovním dni u jídelního stolu v obýváku ozve většině z nás nejednou. Home office má ale spousty dalších nástrah, na které je třeba si dávat pozor. Takže – jak home office zvládnout?

1) V pyžamu byste do kanceláře určitě nešli. Na práci z domova je dobré se obléknout do regulérních šatů, které bychom si vzali ven. Pracovat v oděvu, ve kterém spíme, logicky vede k lenosti. A ta zase k naprosto promrhanému dni mimo kancelář.

2) Pokud jste zvyklí poslouchat u práce hudbu, doporučuje se volit takovou, kde se co nejméně zpívá. Streamovací služby nabízejí funkci rádií, kde se však nemluví, jen hraje hudba. Ideální k práci je dle průzkumů jazz, akustická hudba, klasika, či elektronika (kvůli jeho monotónnosti například techno)

3) Dávejte si pauzy. To zní sice jako můstek k prokrastinaci, opak však může být pravdou. Při přestávkách nebrouzdejte na počítači, ale věnujte se na deset minut například zalévání květin, či jiným běžným domácím pracím. Oddělením pracovního pole (počítač) od ostatního se můžete prokrastinaci zdárně vyhnout. Je totiž dokázáno, že nejvíce času lidem s home office „sežere“ brouzdání po internetu.

4) Seďte u stolu. Obrovské procento lidí tráví svůj home office s notebookem v posteli. A to nemůže skončit ničím jiným, než příchodem lenosti.

Potřebujete poradit, jak sami nad sebou udržet pevnou ruku? Co Vás bude motivovat? My a naše diagnostika Vám s tím poradíme!
Ozvěte se na +420 603 479 232 nebo info@novitim.cz

Pokud máte jakoukoli reakci, dotaz nebo požadavek, neváhejte nám napsat na email info@novitim.cz. Rádi se vám budu věnovat.

Back To Top