Vybudujte si pevnou pracovní značku Definujte si klíčové věci, kterým je vaše organizace jedinečná a…
Administrativní asistent/ka
Věnujeme se logistické oblasti již dlouhá léta. Hledáme k nám člověka, který se jen tak nezalekne žádné výzvy. Ať už ze strany zákazníka, tak ani požadavků od šéfa, který je prostě svůj. 😊
Mluvíte plynule anglicky a baví vás nestereotypní práce? Potom hledáme právě vás!
Co bude vaším úkolem?
- Zpracování objednávek od našich zákazníků ohledně mýtných jednotek
- Komunikace s klienty přes email i telefon
- Využívání nejen češtiny ale také angličtiny (zahraniční oddělení v Itálii)
- Řešení nabídek, urgence pohledávek a další
Nabízíme:
- Motivující ohodnocení 29.000 Kč jako nástup, 31.000 Kč po zaučení a další dle snahy
- Šanci nejen pro zkušené ale i pro absolventy
- HPP spolupráci
- Měsíční bonusy
- Prémie za držení pohotovostních služeb
- 13.plat
- Mobil s neomezenými daty
- Notebook
- Využívání angličtiny
- Útulnou kancelář
- Sick days
- Stravenky
- Mnoho restaurací v okolí k využití
- Občerstvení – dobrá káva, voda, čaj…
- Možnost odborných kurzů pro další vzdělávání
- Nástup dle domluvy
- Kancelář na Praze 10
Co budete potřebovat?
- Komunikativní angličtinu – domluva se zahraniční pobočkou (Itálie)
- Schopnost práce s MS Office
- Pečlivost, chuť do práce
Ozvěte se nám a pošlete svůj životopis na info@novitim.cz. My vám zavoláme, společně probereme detaily a další kroky. Vyhrazujeme si právo kontaktovat pouze uchazeče, kteří vyhovují požadavkům pro postup do užšího kola. Držíme vám palce!
Zasláním životopisu souhlasíte, aby společnost Novitim s.r.o., sídlem Olšanská 54/3, Praha, zpracovávala vaše osobní údaje v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.