Vybudujte si pevnou pracovní značku Definujte si klíčové věci, kterým je vaše organizace jedinečná a…
Administrativní pracovník
Kdo jsme? Poskytujeme námořní služby pro zákazníky z řad pozemních dopravců i speditérů v rámci ČR a SK. Cílem úkolu? Být podporou a pomocí pro naše klienty v oblasti mýtného. 😊
Využití zde najde nejen vaše angličtina ale i váš organizační smysl, se kterým si dostatečně vyhrajete. Také budete pracovat tam, kde za vás klienti budou opravdu vděční. 😊
Zní to jako něco pro vás? Ozvěte se nám.
Náplň práce:
- Řešení objednávek od klientů ohledně mýtných jednotek
- Jednání se zákazníky jak po emailu, tak i telefonicky
- Využití angličtiny při komunikaci s naším zahraničním oddělením v Itálii
- Spolupráce v češtině s dopravci, kolegy, vedením…
- Zpracování nabídek, pohledávek a další
Nabízíme:
- Motivující ohodnocení 29.000 Kč jako nástup, 31.000 Kč po zaučení a další dle snahy
- Šanci nejen pro zkušené ale i pro absolventy
- HPP spolupráci
- Měsíční bonusy
- Prémie za držení pohotovostních služeb
- 13. plat
- Mobil s neomezenými daty
- Notebook
- Využívání angličtiny
- Útulnou kancelář
- Sick days
- Stravenky
- Mnoho restaurací v okolí k využití
- Občerstvení – dobrá káva, voda, čaj…
- Možnost odborných kurzů pro další vzdělávání
- Nástup dle domluvy
- Kancelář na Praze 10
Požadujeme:
- Komunikativní angličtinu – domluva se zahraniční pobočkou (Itálie)
- Schopnost práce s MS Office
- Pečlivost, chuť do práce
Ozvěte se nám a pošlete svůj životopis na info@novitim.cz. My vám zavoláme, společně probereme detaily a další kroky. Vyhrazujeme si právo kontaktovat pouze uchazeče, kteří vyhovují požadavkům pro postup do užšího kola. Držíme vám palce!
Zasláním životopisu souhlasíte, aby společnost Novitim s.r.o., sídlem Olšanská 54/3, Praha, zpracovávala vaše osobní údaje v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.