skip to Main Content

HR manažer – náborář i vedoucí týmu

Jsme malá personální společnost o 12 lidech. Klientům pomáháme s nábory díky našim personálně marketingovým kampaním. Stále se rozvíjíme, pracujeme na nových projektech a rozrůstáme se.

Potřebujeme k nám zodpovědnou, pečlivou a šikovnou duši, která se nebojí výzvy a kumulované pozice. 🙂 Budeš makat jako náborář, vezmeš si na starost náborový tým tří lidí a zaštítíš i běžné HR oblasti přímo u nás ve firmě. Chceš více informací? Čti dál!

Co všechno budeš dělat:

  • Povedeš tým tří náborářek – všechny jsou fajn holky 🙂
  • Dohlídneš na to, aby naše služby byly dodávané klientům za všech okolností v top kvalitě
  • Pomůžeš hlídat a průběžně zefektivňovat procesy a přineseš svěží vítr 🙂
  • Budeš mít vlastní náborové kampaně pro klienty (práce řadové náborářky – inzerce, pohovory, komunikace s klienty…)
  • Občas využiješ angličtinu při pohovoru s kandidáty nebo komunikaci se zákazníky
  • Každý den tě čeká spousta práce a administrativy u počítače – interní systém, sdílené uložiště, inzerce, sociální sítě…
  • Dennodenně budeš v kontaktu s celým naším týmem – personalistky, obchodníci, vedení, všichni sedíme v kancelářích vedle sebe
  • Postupně převezmeš komunikaci s našimi dodavateli
  • Budeš zpracovávat interní personálně-administrativní procesy – BOZP, docházka, podklady pro mzdy, nástup, ukončení, lékařské prohlídky…
  • K tomu všemu potřebuješ sledovat trendy nejen v HR a být neustále o krok napřed 🙂

Co ti nabízíme?

  • Tým nadšenců a bláznů do své práce 🙂
  • HPP
  • Nástupní mzdu 50 000 – 75 000 Kč (dle domluvy i praxe)
  • Po zaučení možnost navýšení
  • Odměny
  • Kancelář plnou energie v Olšanské ulici na Žižkově
  • Práci v přátelském týmu, který si pomáhá a drží při sobě
  • Skvělou kávu, ke které si dopřáváme i námi pečené dobroty
  • Dobrou jídelnu pod okny – pondělní obědy máme hrazené 🙂
  • Mobil a notebook – tarif s daty samozřejmě i pro soukromé užití
  • Možnost odborných i jazykových kurzů – záleží na tvojí chuti
  • Sick days
  • Nečekej u nás home office, jsme tým, který je neustále v pohybu a potřebuje tě k tomu v kanceláři
  • Každý měsíc vzdělávací snídaně
  • Teambuildingové akce
  • Vedení, které se o tebe zajímá a naslouchá ti
  • Jsme otevření tvým nápadům
  • Na termínu nástupu se rádi dohodneme

Co bys měl/a umět a mít?

  • Zkušenost s náborem a chuť ho dělat každý den 🙂
  • Zápal pro odbornou i osobní podporu týmu náborářek a jejich rozvoj
  • Systematičnost – potřebujeme někoho, kdo bude kontrolovat, hlídat termíny a “udržovat pořádek”
  • Určitě tě musí lákat výzvy a práce na různorodých projektech (samozřejmě najednou;-)
  • Potřebuješ skvěle zvládat práci na počítači – MS Office, sociální sítě (a vše mezi tím)
  • Komunikativní angličtina je podmínkou – budeš občas mluvit s klienty i uchazeči

Ještě pořád čteš? Ozvi se nám! Pošli svůj životopis spolu s fotkou na info@novitim.cz. My ti zavoláme, společně probereme detaily po telefonu a pak na osobním pohovoru. 🙂 Držíme ti palce!

Zasláním životopisu souhlasíš, aby společnost Novitim s.r.o., sídlem Olšanská 54/3, Praha, zpracovávala tvoje osobní údaje v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Pokud máte o pozici zájem, vyplňte tento formulář

Jana Švejdová

Jana Švejdová

Na email info@novitim.cz mi můžete zaslat svoji reakci a odpověď.
Nepůjde-li to jinak, volejte na číslo +420 702 978 312.

Back To Top