skip to Main Content

HR manažer – Praha 3, flexibilní pracovní doba

Jsme menší firma, která dělá pro své klienty personálně marketingové služby. Stále se rozvíjíme, pracujeme na nových projektech a také se rozrůstáme. Potřebujeme k nám zodpovědného, pečlivého a šikovného člověka (ženu nebo muže :-)), který si vezme na starosti vedení personalistek a zároveň se bude starat i o náborové kampaně. Cítíš se na to? Čti dál!

Tvoje hlavní oblasti:

  • Povedeš tým čtyř personalistek – všechny jsou fajn holky nadšené do oboru 🙂
  • Dohlídneš na to, aby naše kampaně byly dodávané za všech okolností a ve všech fázích v top kvalitě
  • Budeš mít na starosti dohled nad nábory pro naše klienty – od sestavení inzerce, přes pohovory, doporučení vhodných uchazečů až po získávání zpětné vazby
  • Každý den budeš v kontaktu s celým naším týmem 12 lidí – obchodníci, personalistky, telesales, marketing, vedení, všichni sedíme v kancelářích vedle sebe
  • Komunikovat budeš i s našimi dodavateli a klienty po telefonu i mailu
  • Občas využiješ angličtinu při pohovoru s kandidáty
  • Každý den tě čeká zadávání do našeho CRM, psaní zpráv přes e-mail a ukládání informací na sdílené uložiště
  • Ctíme totiž pravidlo, co je psáno, to je dáno. 🙂 Tahle činnost nám ve finále usnadnila už moc času
  • Pomůžeš s personální agendou interních kolegů. Naši zaměstnanci se musí cítit jako v bavlnce
  • Připravovat budeš i podklady pro mzdy
  • Čekáme od tebe vyladění stávajících procesů. Také, že přineseš do týmu nový vítr a ukážeš nám jaké trendy a inovace se ti osvědčily
  • Aktivně budeš pracovat na updatech manuálů, šablon a metodik, které nám usnadní práci a běžnou agendu

Co ti nabízíme?

  • Tým nadšenců a bláznů do své práce 🙂
  • HPP
  • Nástupní mzdu 50 000 – 80 000 Kč (dle domluvy)
  • Po zaučení možnost navýšení
  • Referral odměny
  • Klouzavou pracovní dobu – rozložení práce je na Tobě
  • Kancelář plnou energie v Olšanské ulici na Žižkově
  • Práci v přátelském týmu, který si pomáhá a drží při sobě
  • Skvělou kávu, ke které si dopřáváme i námi pečené dobroty
  • Mobil a notebook – tarif s daty samozřejmě i pro soukromé užití
  • Možnost odborných i jazykových kurzů – záleží na Tvojí chuti
  • Skvělou jídelnu pod okny – pondělní obědy jsou na nás
  • Sick days
  • Nečekej u nás home office, jsme tým, který je neustále v pohybu a potřebuje tě k tomu
  • Každý měsíc vzdělávací snídaně
  • Pravidelné teambuildingové akce
  • Vedení, které se o tebe zajímá a naslouchá Ti
  • Jsme otevření Tvým nápadům
  • Oceňujeme proaktivitu
  • Na nástupu se rádi dohodneme

Co bys měla mít a umět?

  • Potřebujeme někoho, kdo má zkušenosti s personalistikou a vedením týmu
  • Hledáme člověka, který se nebojí přijímat výzvy a rád a proaktivně pracuje na různorodých úkolech
  • Určitě musíš skvěle komunikovat, telefonovat a nebát se zeptat
  • Nebojíš se přijít se svým nápadem nebo navrhnout zlepšovák
  • Angličtina je podmínkou, budeš občas mluvit s klienty i uchazeči
  • Potřebuješ zvládat práci na počítači – v MS Office, na sociálních sítích
  • Vzdělání v oboru HR je výhodou, ne ale podmínkou
  • Musíš být zodpovědný/á, s chutí se učit a posouvat dál
  • Práci si budeš sám/sama dobře organizovat a dohlídneš i na organizaci ostatních personalistek

Ozvi se nám! Pošli svůj životopis v českém jazyce spolu s fotkou. My ti zavoláme, společně probereme detaily po telefonu a pak na osobním pohovoru. 🙂 Vyhrazujeme si právo kontaktovat pouze uchazeče, kteří vyhovují požadavkům pro postup do užšího kola. Držíme ti palce!

Zasláním životopisu souhlasíš, aby společnost Novitim s.r.o., sídlem Olšanská 54/3, Praha, zpracovávala tvoje osobní údaje v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

 

Pokud máte o pozici zájem, vyplňte tento formulář

Kateřina Petržilková Vocová

Kateřina Petržilková Vocová

Na email info@novitim.cz mi můžete zaslat svoji reakci a odpověď.
Nepůjde-li to jinak, volejte na číslo +420 702 962 375.

Back To Top