skip to Main Content

Office assistant

Pro společnost, která vytváří moderní a designové interiéry hledáme novou posilu týmu!

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • HR administrativa – příprava inzerce, smluv, docházky
  • Telefonická i emailová komunikace s klienty
  • Administrativní podpora kanceláře
  • Vyřizování objednávek, příprava smluv a kalkulací
  • Zadávání a kontrola údajů v interním CRM
  • Komunikace s externími dodavateli

Co bys měla mít a umět?

  • SŠ vzdělání – v oboru HR velkou výhodou, ne ale podmínkou
  • Komunikovat, telefonovat a nebát se zeptat
  • Mluvit anglicky – některé hovory s klienty jsou v angličtině
  • Vyznat se v prostředí MS Office
  • Být zodpovědná, s chutí se učit a posouvat dál 🙂

Co Ti nabízíme?

  • Tým nadšenců a bláznů do své práce 😉
  • HPP
  • Nástupní plat 25-30.000,-
  • Po zaučení možnost navýšení
  • Bonusy
  • Klouzavou pracovní dobu – rozložení práce je na Tobě
  • Mobil a notebook – tarif s daty samozřejmě i pro soukromé užití
  • Možnost odborných i jazykových kurzů – záleží na Tvojí chuti
  • Sick days
  • Výjimečně možnost homeoffice
  • Kancelář na Vinohradské
  • Nástup nejlépe ihned, popřípadě dohodou

Na web

Ozvi se nám! Pošli svůj životopis spolu s fotkou. My ti zavoláme, společně probereme detaily po telefonu a pak na osobním pohovoru. 🙂 Vyhrazujeme si právo kontaktovat pouze uchazeče, kteří vyhovují požadavkům pro postup do užšího kola. Držíme ti palce!

Zasláním životopisu souhlasíš, aby společnost Novitim s.r.o., sídlem Olšanská 54/3, Praha, zpracovávala tvoje osobní údaje v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Pokud máte o pozici zájem, vyplňte tento formulář

Anna Schwarzova

Anna Schwarzova

Na email info@novitim.cz mi můžete zaslat svoji reakci nebo odpověď.
Můj telefon je +420 605 315 997.

Back To Top