Pro našeho světového klienta v oblasti výroby kosmetických produktů hledáme vhodné kandidáty na pozici seřizovač výrobních strojů. Pokud se…
Office assistant
Pro společnost, která vytváří moderní a designové interiéry hledáme novou posilu týmu!
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- HR administrativa – příprava inzerce, smluv, docházky
- Telefonická i emailová komunikace s klienty
- Administrativní podpora kanceláře
- Vyřizování objednávek, příprava smluv a kalkulací
- Zadávání a kontrola údajů v interním CRM
- Komunikace s externími dodavateli
Co bys měla mít a umět?
- SŠ vzdělání – v oboru HR velkou výhodou, ne ale podmínkou
- Komunikovat, telefonovat a nebát se zeptat
- Mluvit anglicky – některé hovory s klienty jsou v angličtině
- Vyznat se v prostředí MS Office
- Být zodpovědná, s chutí se učit a posouvat dál 🙂
Co Ti nabízíme?
- Tým nadšenců a bláznů do své práce 😉
- HPP
- Nástupní plat 25-30.000,-
- Po zaučení možnost navýšení
- Bonusy
- Klouzavou pracovní dobu – rozložení práce je na Tobě
- Mobil a notebook – tarif s daty samozřejmě i pro soukromé užití
- Možnost odborných i jazykových kurzů – záleží na Tvojí chuti
- Sick days
- Výjimečně možnost homeoffice
- Kancelář na Vinohradské
- Nástup nejlépe ihned, popřípadě dohodou
Na web
Ozvi se nám! Pošli svůj životopis spolu s fotkou. My ti zavoláme, společně probereme detaily po telefonu a pak na osobním pohovoru. 🙂 Vyhrazujeme si právo kontaktovat pouze uchazeče, kteří vyhovují požadavkům pro postup do užšího kola. Držíme ti palce!
Zasláním životopisu souhlasíš, aby společnost Novitim s.r.o., sídlem Olšanská 54/3, Praha, zpracovávala tvoje osobní údaje v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.