Pomůžeme vám rozvíjet vaše týmy, optimalizovat náborové postupy a zajistit, aby vaše firma přitahovala ty nejlepší talenty. Dostanete od nás konkrétní doporučení.
Pomůžeme vám v těchto oblastech
Identifikování vašich zaměstnanců
s firmou
naše diagnostika je vhodný podklad pro rozvoj, vzdělávání a psychohygienu
zjistíme, jak jsou vaši zaměstnanci ztotožněni s procesy ve vaší firmě
doporučíme vám vhodné oblasti školení (typy školení)
změříme míru motivovanosti a angažovanosti vašich zaměstnanců
na základě diagnostiky, vám doporučíme, jak nejlépe komunikovat a sdílet informace uvnitř vaší firmy
Audit náboru a analýza HR procesů
projdeme vaše náborové inzeráty a upravíme je tak, aby zaujaly vhodné uchazeče
zanalyzujeme vaše firemní procesy, organizační strukturu, popis pozic a kompetence jednotlivých pracovních pozic.
doporučíme efektivní změny, které vám usnadní nábor a HR řízení
Zpětná vazba uchazečů na vaši firmu
zjistíme, jak kandidáti vnímali proces náboru ve vaší firmě
co je zarazilo nebo v porovnání s jinými firmami potěšilo?
pohled zvenčí vám pomůže nábor zefektivnit a posunout správným směrem
Audit náborového procesu a komunikace
projdeme za vás celou cestu uchazeče o práci do vaší firmy – (candidate experience)
jako fiktivní kandidát (mystery shopping) zjistíme, jak působíte na kariérních stránkách, jak reagujete na zaslání životopisu a jak vaše HR oddělení komunikuje s uchazeči
určíme překážky, kvůli nimž může kandidát ztratit zájem a doporučíme vám jejich vhodná řešení
Ulovíme pro vás talenty
při spolupráci pro vás nepřetržitě hledáme talentované kandidáty zajímavé pro vaši firmu
Dosáhněte svých náborových cílů pomocí našich moderních přístupů
s využitím HR marketingu
a těšte se z týmu talentovaných a angažovaných zaměstnanců.
Věříme, že spokojený zaměstnanec je klíčem k úspěšné firmě.
Co říkají naši klienti?
„Po celou dobu kampaně jsme dostávali super servis, komunikace probíhala vždy hladce. Velkou výhodu vidím v diagnostice, která nám poskytla detailní informace k uchazečům.“
“Na Novitim kampani se mi líbil jednoduchý systém a rychlost. Za poměrně krátkou dobu jsme začali dostávat životopisy vhodných uchazečů, ze kterých jsme si brzy vybrali.“
“Chtěli jsme někoho neotřelého, kdo dělá nábor jinak. Novitim oslovil svou kampaní jiné spektrum lidí, než se nám hlásilo doposud. Kampaň zvýšila povědomí o naší značce, přinesla nám nové zaměstnance.”
“Celá kampaň nám přispěla k vytvoření týmu lidí, kteří si rozumí. Na diagnostice se nám líbilo, jak je postavená, že zapojí podvědomí a hlavně, že se nedá ošidit.”
“Na kampani se mi líbilo, že se nemusím starat. Celé mi to ušetřilo čas. Lidi byli už předvybraní, informovaní a věděli, co jsme za firmu, kam jdou a co budou dělat.”