Scroll Top

Náš tým

Podívejte se, kdo jsme, co děláme a jaké hodnoty jsou nám blízké. Pomůžeme vám získat správné lidi do vašeho týmu, abyste mohli jako společnost růst.

Náš příběh

Novitim jsme (Marek a Anička) založili v roce 2019 s odhodláním změnit služby v oblasti externího náboru. Vybudovali jsme tým nadšenců, propojili své dovednosti a kreativitu a vytvořili inovativní řešení v oblasti personálně marketingových kampaní.
Díky kvalitě našich služeb, otevřenosti a partnerskému přístupu jsme si získali důvěru. Dnes máme skvělé klienty, se kterými spolupracujeme i dlouhodobě. A to nás moc těší.

Jak probíhá spolupráce s Novitim

Analyzujeme vaše potřeby a navrhneme vhodné řešení náboru. Připravíme kompletní podklady pro spolupráci. Nemusíte se o nic starat. Oslovíme široké spektrum pracovního trhu. Aktivně vyhledáme uchazeče.
Vybereme a získáme pro vás vhodné kandidáty.
Pravidelně vám budou naši odborníci k dispozici pro konzultace.

Naše hodnoty

Naše pravidla

Věříme ve slušnost a férovost. Na prvním místě jsou u nás lidé.
Podporujeme české, lokální, rodinné i malé a střední firmy.
Spojujeme ty, kteří mají vizi a usilují o rozvoj a inovace.

Chceme růst společně

Naším hnacím motorem je podpora zdravých firem a vytváření dlouhodobých vztahů. Každý den hledáme způsoby, jak si navzájem pomáhat.

Líbí se vám naše zásady?

Pokud to cítíte stejně jako my, pojďme společně hledat cesty, jak se podporovat a rozvíjet.

Etický kodex

Náš etický kodex je závazek klientům, že diagnostiku a důvěrné informace nepoužijeme pro manipulaci nebo jednostranné kampaně, neupravíme, nezkreslíme a nešíříme dál, nevyužijeme pro politické, náboženské nebo mocenské účely.
Vždy respektujeme soukromí a odmítáme diskriminaci a šikanování.

014_DSCF0086
Anička Schwarzová
provozní ředitelka

Jsem spoluzakladatelka Novitim. S nábory pomáhám majitelům a manažerům výrobních, obchodních, technologických a průmyslových firem. „Práce s lidmi je pro mě ta nejtěžší ale zároveň ta nejkrásnější na světě.

057_DSCF0856
Marek Zelina
ředitel & specialista diagnostiky

Jsem spoluzakladatel Novitim. Pečuji o naše klienty a pomáhám jim najít zaměstnance, kteří k nim dobře zapadnou. Jsem také konzultantem naší unikátní diagnostiky.

029_DSCF0253
Renata Kučerová
HR ředitelka

Jsem HR ředitelkou naší společnosti a svojí prací se snažím přispívat ke stálým a harmonickým pracovním vztahům, které u nás panují. Vedu tým HR konzultantů a věnuji se také personálním marketingovým kampaním.

045_DSCF0497
Petra Krejčová
obchodní manažerka & konzultantka diagnostiky

Starám se o naše klienty, třeba v otázce rozvoje zaměstnanců, nebo když potřebují v týmu nastavit nové procesy nebo vyřešit vzniklou situaci spojenou s pohyby zaměstnanců. Zároveň jsem konzultantkou naší diagnostiky.

025_DSCF0227
Jana Tenglerová
obchodní manažerka

Nabízím jiné možnosti náboru, pomáhám při hledání nových lidí a udržení těch stávajících. Ulehčuji práci a uvolňuji ruce personalistům a manažerům ve firmách.

024_DSCF0219
Petr Melichar
konzultant

Pomáhám klientům najít ty nejlepší uchazeče do jejich týmu a pro naše kandidáty hledám práci, která je bude bavit a naplňovat.

039_DSCF0422
Kateřina Petržilková
marketingová manažerka & HR konzultantka

Starám se o marketing a PR. O to, aby se o nás vědělo a byli jsme vidět online. Podílím se i na náborech – hledám talenty, vedu pohovory a komunikuji s klienty.

053_DSCF0795
Karolína Spanelová
HR konzultantka

Starám se o naše marketingově personální kampaně. Lidem hledám jejich vysněnou práci a propojuji je s našimi klienty. Klientům zase hledám ideální zaměstnance.

Jana Šv.
Jana Švejdová
HR konzultantka

Dosazuji správné lidi na ta správná místa. Komunikuji s klienty a aktivně uchazeče vyhledávám.

Katarína
Katarína Hučková (Weiszerová)
HR konzultantka

Pomáhám klientům najít ty nejlepší uchazeče do jejich týmu a pro naše kandidáty hledám práci, která je bude bavit a naplňovat.

novitim_logo_mark_n_400
Blanka Sedlová
asistentka obchodu

Vyřizuji administrativu a fakturaci. Pomáhám s náborovými kampaněmi. A také se starám se o blaho kolegů a příjemnou atmosféru v kancelářích.

048_DSCF0536
Adéla Janoušková
asistentka

Starám se o plynulý chod kanceláře a jsem administrativní podporou pro tým. Mým cílem je usnadnit práci kolegům a udržet kancelář v pořádku a dobré náladě.