Skip to content

Ředitel obchodního rozvoje, Uherské Hradiště – 37 světových poboček

Váš zájem o pracovní pozici Ředitel obchodního rozvoje, Uherské Hradiště – 37 světových poboček  nás opravdu těší! 

Tuto pozici jsme už obsadili. Stále ale hledáme talentované lidi jako jste vy 

Zašlete nám svůj životopis přes formulář dole a nechte na nás vyhledání další zajímavé pozice pro vás. Ozveme se, jakmile se objeví příležitost, která odpovídá vašim dovednostem a zájmům. 

Aby vám žádná volná pozice neutekla, můžete také pravidelně sledovat naše stránky:  Novitim nabídka práce nebo sociální sítě: facebook ; linkedIn. 

Těšíme se na spolupráci. 

Karolína Spanelová

Ředitel obchodního rozvoje

Hledáme ambiciózního a zkušeného ředitele obchodního rozvoje, který bude vést naše pobočky po celém světě! Pozice je opravdu klíčová, a proto se na ni váže i adekvátní platové ohodnocení. Mimo to s námi procestujete svět díky našim 37 celosvětovým pobočkám.

Pracujeme na projektech městského vybavení. Vyrábíme průmyslové designové produkty – lavičky, přístřešky, stojany na kola a mnoho dalších výrobků. Jsme ryze česká společnost a daří se nám tak, že jsme to dotáhli až do zahraničí. Potřebujeme tedy někoho, kdo zvládá angličtinu levou zadní.

Tak co? Troufáte si na to?

Co bude vaší pracovní náplní:

  • Správa a řízení poboček po celém světě – budete řídit obchodní mezinárodní činnosti a vést naše obchodní ředitele
  • Čeká vás podporující činnost při budování vztahů a vyjednávání obchodních podmínek
  • Komunikace v anglickém jazyce pro vás bude denním šálkem kávy
  • Mimo to se také postaráte o stanovení prodejních cílů a zajistíte jejich dosažení

Co vám nabízíme:

  • Ohodnocení, které odpovídá důležitosti pracovní pozice
  • Roční bonusy jako odměnu za dobře odvedenou práci
  • Příležitost poznávat svět na zahraničních cestách – máme pobočky v Americe, Evropě, Asii i v Austrálii
  • Šanci aktivně se podílet na rozvoji společnosti
  • Pro milovníky designu nabízíme spolupráci s prvotřídními designéry
  • Stabilitu díky spolupráci na HPP
  • Auto k soukromým účelům, ke kterému se váže i možnost zaparkovat přímo v areálu
  • Mobil
  • Notebook
  • Pružnou pracovní dobu, kterou si naplánujete dle vašich možností
  • Nástup dle dohody
  • Kancelář v okolí Uherského Hradiště

Co potřebujeme, abyste měl/a:

  • Praxi s řízením mezinárodních obchodních činností
  • Angličtinu na takové úrovni, aby vám nedělala problém jakákoliv komunikace se zahraničními klienty
  • Schopnost vést a motivovat tým, který se na vás bude moci spolehnout
  • Řidičský průkaz skupiny B

Ozvěte se nám a pošlete svůj životopis na info@novitim.cz. My vám zavoláme, společně probereme detaily a další kroky. Vyhrazujeme si právo kontaktovat pouze uchazeče, kteří vyhovují požadavkům pro postup do užšího kola. Držíme vám palce! 

Zasláním životopisu souhlasíte, aby společnost Novitim s.r.o., sídlem Olšanská 54/3, Praha, zpracovávala vaše osobní údaje v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou. 

Více otevřených pozic naleznete zde nebo na našem facebooku.   

Avatar photo

Ráda s vámi budu ve spojení! Pokud máte nějakou reakci, dotaz nebo požadavek, neváhejte mi napsat na email info@novitim.cz nebo rovnou zavolat na číslo +420 739 040 530. Těším se na vaši zprávu nebo hovor!

Back To Top