Hledáme nového kolegu/kolegyni, kterým nám jako asistent/ka pomůže s chodem naší kanceláře. 😊 Jsme partnerem v oblasti energetiky, projektujeme a dodáváme nové typy osvětlení a energetických služeb. Máte skvělé organizační schopnosti? Pokud jste pozitivní a máte rád/a různorodou práci, rádi vás u nás přivítáme. 😊
- Administrativní podpora obchodního oddělení
- Zajišťování, příprava a kompletace materiálů pro výběrová řízení
- Příprava nabídek, vystavování objednávek, …
- Evidence pošty, správa faktur, hlídání termínů…
- Zpracování další potřebné administrativy
- Mzdu až 40 000 Kč podle zkušeností
- Bonusy
- Smlouvu na HPP
- Stravenkový paušál
- Pružnou pracovní dobu
- Home office dle domluvy
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- Občerstvení – kávu, čaj…
- 1xměsíčně společnou snídani
- Teambuildingy – kola hory…
- Skvělý kolektiv
- Moderně vybavenou kancelář na Praze 9
- Ideálně praxi na podobné pozici (i absolventa ale všechno naučíme) 😊
- Flexibilitu a proaktivní přístup
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu
- Uživatelskou znalost MS Office
- Řidičský průkaz sk. B výhodou
Ozvěte se nám a pošlete svůj životopis na info@novitim.cz. My vám zavoláme, společně probereme detaily a další kroky. Vyhrazujeme si právo kontaktovat pouze uchazeče, kteří vyhovují požadavkům pro postup do užšího kola. Držíme vám palce!
Zasláním životopisu souhlasíte, aby společnost Novitim s.r.o., sídlem Olšanská 54/3, Praha, zpracovávala vaše osobní údaje v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Pokud máte otázky k vaší kariérní cestě nebo váháte, která pozice a oblast vám sedne nejlépe, udělejte si naši analýzu osobnosti. Diagnostika vám odhalí vaše silné stránky a role, ve kterých se cítíte nejlépe. V případě zájmu se nám ozvěte TADY .