Scroll Top
uchazece-laka-pribeh

Uchazeče láká příběh

Jak k vám do firmy přilákat ty nejlepší uchazeče? Položili jste si už někdy takovou otázku?

Máme pro vás  #novitimTip. 😊

Uchazeč, který surfuje na internetu po pracovních nabídkách a dostane se na stránky vaší společnosti, dychtí po reálném příběhu. Dejte mu ho.

Dejte mu ho raději místo výčtu benefitů, které nabízíte.

Uchazeč o práci si chce představit, jak se mu bude u vás žít. Prezentujte mu, jak se u vás lidem pracuje, jakým překážkám občas čelí a proč by se měl uchazeč právě k vaší firmě-týmu přidat. I uvedení průměrného věku zaměstnanců a další informace z vašich kanceláří nebo výroby jsou fajn pro dokreslení představy o firemní kultuře.

Když benefity, uveďte k nim nejen A (klišé a promo výkřiky) ale i B. Pro příklad, když uvádíte home office jako benefit, rozepište se, jak reálně ho pak zaměstnanec může využívat, jak často, za jakých podmínek, jaké zázemí a vybavení pro práci z domova mu zajistíte.

Mocným nástrojem jsou krátká videa, kterými můžete firmu a její kulturu také představit.

Věřte, že když se vám podaří zaujmout reálnými situacemi a příběhy z firemního života, uchazeč si ani nevzpomene na to, aby pátral po hodnotě poskytované stravenky a odcházel ke konkurenci, která nabízí vyšší. Prioritní pro něj v tu chvíli bude, že se u vás cítí dobře už po prohlížení vašich firemních stránek, ještě, než pošle svůj životopis nebo se s vámi osobně setká.

A pokud se chcete zbavit břemena a nechat první fázi výběru vhodných uchazečů na nás, spojte se s námi. Domluvíme se a ušijeme pro vás kampaň na míru. 😊

Chcete tento článek s někým sdílet?

Nejnovější příspěvky
Clear Filters

Váš životopis je vaší první vizitkou na cestě k nové práci – má zaujmout a přesvědčit recruitery a manažery, aby vás pozvali na…

Když uchazeči a firmy při náboru překvapí svými požadavky Podělím se s vámi o pár historek z naší praxe v náboru. S jakými netradičními až bláznivými požadavky…