Skip to content

Když klient hledá asistentku “na vlastní pěst”

Ozval se nám klient, v našem článku mu budeme říkat pan Petr, že potřebuje pomoci s hledáním asistentky. Pan Petr je majitel malé společnosti, která se zabývá správou nemovitostí a celý tým tvoří 7 lidí včetně něj. V kontaktu s ním jsme byli dlouhou dobu. Pro Vaši představu, od první schůzky a prvního představení našich služeb, uběhly 3 roky.

Petr už si mezitím hledání kandidátů zkusil sám (neúspěšně), a tak věděl, co vše to obnáší. Měl jasnou zkušenost s tím, kolik vlastní nábor zabere času. Sám si sestavil profil uchazečky, vytvořil text inzerátu a poptal několik serverů pro vyvěšení inzerce. Rozhodl se zkusit hledat přes dva z nich. Sám potom procházel reakce, odpovídal uchazečům a domlouval se s nimi na dalším postupu. Kdo z Vás někdy nábor řešil, ten ví, o čem mluvím. Pokud jste nikdy nic takového nedělali, představte si, že je to jako seznamka – můžete mít obyčejný profil, a tak se nikdo neozývá, nebo svůj popis máte „vyšperkovaný“ ale pak se z toho množství reakcí (a někdy i velmi nerelevantních) můžete zbláznit.

Našemu klientu Petrovi úplně nejvíce času zabralo telefonování s uchazečkami, a domluvení pohovoru. Rozumějte, ne vždy se napoprvé dovolal a s některými uchazečkami bylo skutečně těžké najít společný termín. A potom samotná setkávání. Někteří nedorazili vůbec (bez omluvy!), další se po pár dnech od domluvy termínu ozvali s tím, že už mají jinou pracovní nabídku a proto nepřijdou (díky moc těm, kteří si váží času jiných lidí a dají vědět!) Kdo na pohovor skutečně dorazil, nebyl ale bohužel ten „pravý“.

Protože Petr zjistil, že už se mu vlastní hledání nevyplatí, jak z hlediska časového, tak i finančního, rozhodl se na nás obrátit. Získal tak od nás plný servis – bez nervů a starostí.

Jelikož se jednalo o společnost o 7 lidech, bylo zapotřebí, aby uchazečka do týmu zapadla nejen profesně, ale také lidsky.  Náš ideální člověk v tomto případně musel mít účetní znalosti, smysl pro velkou pečlivost a chuť telefonovat a koordinovat klienty.  Proto jsme k hledání asistentky zvolili kampaň i s naší diagnostikou. Tak, abychom od začátku viděli potenciál každé uchazečky.

Během spolupráce jsme byli s Petrem neustále v kontaktu. Pro nás je to velice důležité! Chceme vědět co je dobře, na co si dát pozor, prostě mít neustále zpětnou vazbu. Taky jsme průběžně procházeli výsledky pohovorů a jednotlivých výsledků diagnostiky.

Po 3 týdnech kampaně nám volal nadšený klient, že už má vybráno! Uchazečka Martina splňovala všechny požadavky a především se skvěle hodila do týmu!

Dnes je to už více jak rok, co Martina pracuje u Petra a jeho firmy. Oba se navzájem vychvalují a doufají, že jim spolupráce vydrží co nejdéle. My to navíc „hlídáme“ právě i díky naší diagnostice.

Jana a celý tým

#myjsmeNovitim

Pokud máte jakoukoli reakci, dotaz nebo požadavek, neváhejte nám napsat na email info@novitim.cz. Rádi se vám budu věnovat.

Back To Top