Skip to content

Nábor právě teď

Díky „koronakrizi“ je momentálně na trhu práce velké množství volných uchazečů a mnoho firem má tak možnost poměrně rychle nabrat nové zaměstnance. A přesně proto je právě teď nejdůležitější „rozhazovat“ sítě a využít to ve svůj prospěch.

Říká se, že společnosti jsou tak silné, jak jsou silní jejich lidé a ze zkušenosti víme, že lidé jsou skutečným bohatstvím a “hnacím motorem” společností. Prostě firmy živí především zaměstnanci a na jejich kvalitě by měli stavět. Vždyť pokud budou Vaši lidé dělat svou práci špatně („odfláknutý“ výrobek, špatně vydané faktury, nezavezené zboží…), nemůžete být v podnikání skutečně úspěšní. Proto i člověk, který ve firmě zastává tzv. „nižší“ pozici je součástí řetězce, kdy jeho práce plní svůj díl skládačky a pomáhá tak vytvořit fungující celek (jen si představte, jak vás irituje chybějící díl puzzle 😊). Pokud chcete, aby se vám v podnikání dařilo, potřebujete kvalitní lidi. A najít kvalitního člověka stojí čas a peníze. Dvě nejdůležitější věci, které k fungujícímu businessu prostě potřebujete.

Jak ale rozpoznat, kdo je z těch “méně kvalitních” nebo kdo je naopak odborník a jen si v současné situaci pomyslně “vytáhl černého Petra” a za jiných okolností by zůstal u svého zaměstnavatele spoustu dalších let? Druhá skupina lidí je přesně ta, která si povětšinou svého zaměstnání váží a zaměstnavatelé si pro jejich vědomosti a kvality váží zase jich.

Na současném trhu práce najdeme ale také ty, kteří současnou situaci pojali jako příležitost přehodnotit svůj život a chtějí změnu. Změnu, kterou odstartovala situace z posledních týdnů nebo právě “černý Petr” v podobě výpovědi. Kdy jindy udělat změnu, než právě teď?

I my zaznamenáváme zvýšené množství reakcí a žádosti o pomoc s hledáním nové práce a víme, že je někdy složité na první pohled rozpoznat, kdo je ten “pravý”. Jsme profesionálové, kteří působí v náboru již několik let a zároveň s praxí nám s výběry pomáhají naše diagnostické nástroje. Ty nám umožňují se na nábor podívat trochu jinak a vybírat nejen efektivně, ale s důrazem na další přínosy a tak vybrat skutečně toho nejlepšího 😉

Pokud tedy chcete využít současnou situaci, ale zároveň být efektivní – rádi Vám pomůžeme! Naše hledání pro vás znamená zaprvé úsporu času – zacílení kampaně na správnou skupinu uchazečů, spolupráce se sociálními sítěmi, práce v databázích životopisů a mnoho dalšího. Za druhé úsporu peněz. Víme přesně jak a kde inzerovat tak, abychom dostávali přesně ty odezvy, které právě hledáme. „Rozhazujeme“ sítě na mnoha místech tak, abychom co nejvíce rozšířili svůj dosah pro oslovení vhodných uchazečů.

Zároveň průběžně během celé kampaně komunikujeme s klienty tak, abychom flexibilně zareagovali a přizpůsobili se změnám, které během hledání mohou nastat. Do našeho náborového procesu zapojujeme unikátní diagnostiku, díky které víme, na co se zaměřit a jak s uchazečem pracovat. Díky tomu můžeme pružně a včas reagovat a hledání novým skutečnostem přizpůsobit. Díky tomu se profil ideálního uchazeče perfektně „vyrýsuje“.

Máme za sebou spolupráci s klienty, kteří se k nám opakovaně vrací. Věříme, že je to jak díky našim „esům“ v rukávu v podobě zkušeností s náborem tak zároveň i díky lidskému přístupu 😊.

Potřebujete nového zaměstnance a nevíte si s tím rady? Nedaří se Vám nábor podle Vašich představ? Je u Vás velká fluktuace ale nedokážete najít důvod problému? Chcete vědět jaké „soft“ skills dokáže potencionální uchazeč mít? Chcete mít kvalitní tým? Pak jsme tu my, Novitim a jsme připraveni být tu pro Vás.

Jana a celý tým #myjsmeNovitim

Avatar photo

Pokud máte jakoukoli reakci, dotaz nebo požadavek, napište mi na email info@novitim.cz nebo rovnou zavolejte na číslo +420 702 978 312. Ráda vás uslyším.

Back To Top