skip to Main Content

Asistentka vedení společnosti

Pro společnost zabývající se správou nemovitostí v současné chvíli hledáme schopné uchazečky na pozici asistentky vedení.

Náplň práce:

  • Organizace času nadřízeného
  • Vedení diáře, zápisy z jednání
  • Příprava firemních akcí, komunikace s klienty
  • Péče o návštěvy
  • Další administrativní úkony

Nabízíme:

  • Motivující finanční ohodnocení
  • HPP smlouvu
  • Bonusy
  • Notebook
  • Mobil
  • Možnost využití cizího jazyka na denní bázi
  • Profesní růst
  • Sick days
  • Stravenky
  • Možnost dalšího vzdělávání (jazykové kurzy, …)
  • Místo výkonu práce – Praha 3

Požadujeme:

  • Praxe na obdobné pozici
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • Schopnost pracovat s MS office
  • Flexibilitu, profesionální vystupování

 

Ozvěte se nám! Pošlete svůj životopis na info@novitim.cz, my Vám zavoláme a probereme detaily po telefonu a pak na osobním pohovoru. 

Zasláním životopisu souhlasíte, aby společnost Novitim s.r.o., sídlem Korunní 1208/74, Praha, zpracovávala vaše osobní údaje v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou. 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top