skip to Main Content

Junior recruiter – náborář/ka

Pro naše klienty zajišťujeme personálně marketingové služby po celé ČR i v zahraničí. Jsme menší firma, ale stále se rozrůstáme. Právě hledáme dalšího nadšence do našeho týmu. 🙂 Zodpovědnou a šikovnou kolegyni nebo kolegu, kteří chtějí začít svou kariéru v HR.  

Co bude náplní tvé práce? 

  • Budeš komunikovat s klienty a ladit s nimi popis pozice 
  • Podle podkladů a zjištěných informací připravíš a zveřejníš inzerci a grafiku k ní 
  • Pracovat budeš s externími portály, naším webem i na sociálních sítích 
  • V živém kontaktu budeš s celým naším týmem v Praze. Sedíme v jednom patře, potkáváme se pořád. 🙂 
  • Každý den tě čeká několik pohovorů po telefonu s uchazeči z různých oborů 
  • Občas budeš komunikovat i v angličtině s některými klienty a kandidáty (písemně i telefonicky)  
  • Nemine tě administrativní práce v naší interní databázi 
  • Ale určitě se těš na spoustu komunikace a kreativity 
  • No, nudit se u nás rozhodně nebudeš 🙂 

Co ti nabízíme? 

  • Tým nadšenců a bláznů do své práce 🙂 
  • Rozjezd kariéry v HR 
  • HPP 
  • Nástupní mzda 27-32.000 Kč 
  • Po zaučení možnost navýšení 
  • Klouzavou pracovní dobu – rozložení práce je na tobě 
  • Kancelář plnou energie a smíchu v Olšanské ulici na Žižkově 
  • Skvělou kávu, ke které si dopřáváme i námi pečené dobroty 
  • Mobil a notebook – tarif s daty samozřejmě i pro soukromé užití 
  • Možnost odborných i jazykových kurzů – záleží na tvojí chuti 
  • Skvělou jídelnu pod okny – pondělní obědy jsou na nás 
  • Sick day 
  • Nečekej u nás home office, jsme tým, který je neustále v pohybu a potřebuje tě k tomu 
  • Dobrou dopravní dostupnost – sídlíme hned u tramvajové zastávky 
  • Jsme otevření tvým nápadům a inovacím. Tvoje slovo bude mít u nás váhu.
  • Velmi rychlé jednání o tvém nástupu. Nebudeme nic zbytečně protahovat. 🙂 

Co bys měl/a mít a umět? 

  • Oceníme, když budeš mít praxi z administrativy (asistent/ka, backoffice) 
  • Určitě musíš skvěle komunikovat, telefonovat a nebát se zeptat  
  • Máš vypracovaný životopis v českém jazyce s reprezentativní fotkou, který nám zašleš 🙂
  • Angličtina je podmínkou, budeš občas mluvit s klienty i uchazeči 
  • Potřebuješ zvládat práci na počítači – v MS Office, na sociálních sítích  
  • Musíš být zodpovědná/ný, s chutí se učit a posouvat dál  
  • Vše důležité k náboru a pohovorům už tě rádi naučíme 🙂 

Ozvi se nám! Pošli svůj životopis spolu s fotkou. My ti zavoláme, společně probereme detaily po telefonu a pak na osobním pohovoru. 🙂 Vyhrazujeme si právo kontaktovat pouze uchazeče, kteří vyhovují požadavkům pro postup do užšího kola. Držíme ti palce! 

Zasláním životopisu souhlasíš, aby společnost Novitim s.r.o., sídlem Olšanská 54/3, Praha, zpracovávala tvoje osobní údaje v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou. 

Pokud máte o pozici zájem, vyplňte tento formulář

 

Kateřina Petržilková Vocová

Kateřina Petržilková Vocová

Na email info@novitim.cz mi můžete zaslat svoji reakci a odpověď.
Nepůjde-li to jinak, volejte na číslo +420 702 962 375.

Back To Top